dijous, 17 de gener del 2013



EDUCACIÓN.  Se celebrarán nuevas asambleas

La Plataforma por la Enseñanza Pública convoca el 26-E y el  9-F sus primeras marchas del año


EL MUNDO
Prosigue la campaña iniciada en diciembre contra el anteproyecto de la LOMCE. La marcha por la Educación Pública recorrerá Valencia en una manifestación el sábado 9 de febrero en Valencia. El sábado 26 de enero también se celebrará una manifestación en Alicante.


CONCENTRACIONS A LES ESCOLES. PORTA EL TEU CASC I LA TEUA PANCARTA DE REBUIG. PERQUÈ DEMÀ PODEN SER ELS TEUS FILLS O LA TEUA ESCOLA.

Volem mostrar el nostre rebuig davant els esdeveniments ocorreguts al CEIP La Hispanitat de Santa Pola.
No volem posar els nostres fills en perill per la irresponsabilitat dels nostres gobernants, interessats en deteriorar el sistema educatiu públic.
Volem unes escoles públiques, de qualitat i amb unes instal·lacions adequades.
No volem un pla de revisió de centres.
Volem un pla de rehabilitació dels centres públics i un nou mapa escolar que contemple les construccions pendents.

Volem una modificació dels pressupostos per tal que es contemplen les rehabilitacions necessaries i la construcció de noves escoles públiques.
Volem que es depurem responsabilitats, perquè en dos mesos han caigut tres sostres de tres centres diferents, ara a enfonsat el pis d'esta escola i qui sap quantes altres escoles es troben en una situació semblant. Els exemples es repeteixen per tot el territori.



Más de 40 organizaciones, entre ellas CEAPA, denuncian ante el Consejo de Europa la supresión de la educación para la ciudadanía democrática y los derechos humanos en el currículo escolar español

España debe formar en ciudadanía democrática y derechos humanos desde la escuela. Con esta idea las organizaciones firmantes presentarán el Memorándum al Consejo de Europa sobre el proyecto del Gobierno de suprimir la Educación para la Ciudadanía Democrática y los Derechos Humanos en el currículo escolar.
Més de cent pesones van asistir a l'interesant xarrada sobre la LOMQE a la Nucia.
 


Al blog de La Nucia Camina  trobareu el power que han elaborat sobre la LOMCE, el seu articulat i les conseqüències en el sistema educatiu
http://lanuciacamina.blogspot.com.es/